mandag den 8. marts 2010

Verdens vigtigste person-battle

Her er mit bidrag til "Verdens vigtigste person-battle, som fandt sted på Fjæs sidste efterår - tænk at Fjæsbogen faktisk kan bruges til at udrette noget fornuftigt! Hvis man bladrer grundigt nok, kan man sikkert finde Steffen Baunbæk Pedersen og Pia Schjernings respektive blogs eller hvor de nu spreder ord i cyberspace.

Jeg er den hotte her, hot som et pyroteknisk power-party, hot som Kim-Jong-Ild når han er allermest arty-farty, men det er mig der har the power, og du kan kraft-peter-væltemig bare få et golden shower! Av- av- og aver! Du er en sandwich med både kylling og ælling, din dumme kæling, og Steff, du er bare for Houlberg, så æd min soul, der!

Tør dit skræv med dit hår, dit åndsbollefår/Jeg får tics og tager narko og hijacker en Wells Fargo/for at komme væk fra dit flynderfjæs/ Du sku melde dig til Zulus djævleræs/ Og crashe lige ind i banden spnsoreret af Nordea/ det stærkeste du indtager er bolscher med althea/mens jeg kværner mescalin/ dit åndspygmæ-svin/ du sku smøres ind i frimærkelim, din åndelige haletudse-stime!
Yo, mit flow det er svedigt/og dit ansigt er ledigt/til en knytnæve lige i smasken/for jeg tror din plan gik i vasken/om at være VERDENS VIGTIGSTE PERSOOON/det er mig/jeg er noget for sig/dit dumme kvaj/jeg har nemlig fucking nosser: en hel MILLIOOOON!
Din knyst-beholder og panchreas-liebhaver! Det er MIG der er VERDENS VIGTIGSTE PERSOOOON!!!!

Nudler! Narrehatte! Jeg syr bjælder over hele din krop, så du rasler i supermarkedet, på kommunen, og i soppebassinet! Det er MIG der er VERDENS VIGTIGSTE PERSOOON!!!
Tørkog og vådsteg din koldklamme hunrej! Du lugter af muggen røv som er døv og drikker cola som om du gik i skola!

Halløj frøken Schjerning, du vil gøre en god gerning/hvis du holder kæff med de der guder, de er ikke værre end en kamp med puder/af fjer og gåsedun og ligeså dumt som dåsetun/eller hvad med ham der Sun-Tzu, han er klar til kamp sgu/men det er jeg osse/jeg tør te mig som en tosse/mens I kører shit med ord, så er jeg funky som Thor/der er superfresh med en hammer/værsgo, her er en verbal lammer!TA DEN SUCKERS!

Dee-ee-ee-eet var som bare pokker! Jee-ee-ee-eeg nakker et par suckers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar