torsdag den 25. marts 2010

Prins

Hej smukke prins, tag en cigaret, rør ved mine spændstige lår, før vi svimler ind i hinandens arme Hej smukke prins, tag en taxa med mig, lad os lægge røgslør ud over vores liderlighed, lad os kysse til vi dåner
under Jupiters måner

Smukke prins, din hvide hest er rent hypotetisk, men din tilstedeværelse er mere end tilstedeværende
Luk dig op for jeg er fuld af kærlighed

Hej smukke prins, tag et bane, vær min banemand, før jeg udsletter mig selv i det uendeligt hvide, der lægger sig tungt over verden
Hvidt, uendeligt hvidt!
Tag mig, før jeg forsvinder
Knep mig nu, før jeg er ædru
Luk mig ned før jeg bliver fuld af kærlighed

Hej smukke prins Jesus, frels mig, før jeg brænder
jeg hænger i tåbelighedens limbus, jeg ligger i rendestenen, pump mig ud, for jeg har drukket noget der slyngede mig ud i baner jeg aldrig troede fandtes så langt ud i universet

Panodiler og pine, spirallerende fontex
Luk mig ind eller ud
jeg ved ikke på hvilken side af sandheden eller sane-heden jeg befinder mig.
Smukke prins, opluk hegnet for din hær af hvide heste

Tramp mig ned!
Tramp mig ned!
Før jeg drukner i min længsel efter kærlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar