mandag den 8. marts 2010

Am I that hot?

De flygter når de ser mig
vender deres ansigter bort i afsky
de så gerne ville skjule deres lede
men de kan ikke aner ikke hvordan

Regnen falder ikke på mig
de tunge dråber bortvasker ikke mit syndefulde udtryk
de tunge øjenlåg de vidende øjne
kommer faren for nær: posér

Engang var jeg chef I mit eget køkken
jeg kunne virkelig spice dig op når jeg ville, men
nu er jeg kogt ind til skyggen af min tidligere mængde
stærk som fanden, eksplosiv
en nedsmeltet reaktor
du tilbyder mig kun dit nådsensbrød

Jeg kan tage mig sammen
være fabulous som en superstar
min latter kan stige som en fræk lille blonde mod loftet
et mentalt lingerie et åndeligt catsuit
men efter ti sekunder falder jeg tilbage
og rottehammen vokser med blågrå hår på mine nøgne skuldre

Jeg har set dig før
da du citerede disse digte for mig løftede min sjæl sig ud af slammet
og jeg stod mudderdryppende på din brink men den var tom
du forsvandt selv tilbage til din drypstensvåde hule

Du citerede:
I am the dust playing in the sunbeam
I am the rust running through the bloodstream
lidt for selvhøjtideligt
så jeg drysser lyspartikler på dit øjenlåg
når du udmattet ligger på det slidte parket
og jeg står bøjet over dig
fuldt ud i stand til at pisse på dit sovende ansigt
åh Gud jeg brænder som møllet
når det kaster sig mod lyset
et dumt lille møl
letsindigt målrettet som hjorten
når den falder ind i tykningen bort fra de emsige hagl
latter fra det døende løv
jeg brænder!

Jeg er så hot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar