torsdag den 25. marts 2010

Detox / retox

Ti år yngre på ti dage med moustache og helligt blod
skyld begravet under velduftende atomart nedfald

Detox me baby
udskyl mine undskyldninger
giv mig anal udskylning
ud med lortet og ind med den fuldstændig absolutte renhed
i løbet af no time er jeg indhyllet i kærlighedsvibes
siger powerord, bekræftelser og chanter
 indtil intet kan nå mig mere
indhyllet i totale kærlighedsvibes
keder jeg mig til døde

Så retox me baby
lad os ryge og drikke og fixe
lad os høvle igennem i baglokalet
ups, jeg gør det igen
forgifter min krop med goodshit, fun og spas!
har det alt for sjovt
nu skal der angres
jeg modtager intuitivt beskeder fra det hinsides
om min kommende renhed hvis jeg drikker en blanding
af knuste mariehønevinger og Deepak Chopras morgenurin
jeg bliver über-mega-healthy
hvorhen skal jeg gå med min sundhed?
hvem matcher mig?
jeg skider guld-lorte som atter kan blendes med mine
peelede hudceller til absolut powersmoothie

Ah! Sundhed, renhed, tomhed!
lad min rynkefri krop dækkes
af skindet fra smuttede mandler og døende løv

Find mig liggende under månen
blive månebrændt
intet filter beskytter mig mod skylden i mørket
skylden under månen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar