fredag den 20. september 2013

Æbleblomster og kirsebærblomster


Æbleblomster
og kirsebærblomster
hellere dét end
alle de hvide kister
du sagde at du ikke
kunne kende forskel på
æble- og kirsebærtræerne
når de blomstrede
men det er ok, det kommer
jeg tror det kommer
 men æblekister
og kirsebærkister
jeg ved ikke hvilken jeg helst
ville kunne kende forskel på
jeg er ikke
så meget inde i kister
men jeg er inde i æbler
og jeg er inde i kirsebær
og de er smukke
fra hvilken som helst vinkel
når jeg tænker på ting der sker
ligner jeg et psykiatrisk
og socialt tilfælde
for jeg kan ikke kende
forskel på de kister
jeg ved heller ikke
om jeg ønsker det
jeg vil bare helst ikke
lade kommunen om det
de fucker det bare op
og blander
æbleblomsterne
og kirsebærblomsterne
sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar