tirsdag den 3. september 2013

22:14



16:31
Der løber en strøm af ild gennem min hjernes rum
Det generer mig så længe jeg har husket

16:57
Mirakler har ikke noget hjemsted. De er bare et andet ord for det sted vi har sammen
Det er ikke noget sted men noget vi har sammen fordi du selv er et mirakel

17:23
Mølkugler lyder af noget når det slår mod min erindrings  vægge

Og så videre. Sådan er det. Jeg ville ønske jeg kunne se det som de gerne vil udstille af værdi. Du er bare misundelig siger englen på min skulder.
Måske. Siger djævelen. Måske er du bare misundelig. På hvad, spørger jeg. Deres succes, selvfølgelig. Måske.
Måske er det bare en leg, vi leger, en leg, som vi  gør større og kalder noget andet: En performance, et kunstværk. Jo, på den måde har det sin plads. Som vi alle har det. Vi er vigtige, vi kunstnere. Alle som en. Den ene vigtigere end den anden. Gud, hvor vigtige. Jeg ville ønske, jeg kunne vise dem, hvor vigtige de er. 
Gå med Gud, for Satan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar