tirsdag den 3. december 2013

3. december

Du skal bare komme til London!
Du tager billeder: Du kan blive paparazzi!
Du er smuk: Du kan blive model!
Du kører den fede stil: Du kan blive skuespiller!
Du skal bare tage til London!
Alt er muligt i London!
Du kan blive lige hvad du vil i London!
Alle muligheder står åbne i London!
Mig? Jeg er fra Herlufsholm. Men jeg bor i London.
Jeg er så mega høj på coke fra London! De har den bedste coke i London!
Vil du være høj! Tag til London!
Jeg har så meget optur over London!
Ham Leoparddrengen dér – sådan nogle har de overalt i London!
Man kan gøre lige som man vil i London!
Du kan være helt sig selv i London! Du kan være en helt anden i London!
Du behøver overhovedet ikke være dig selv i London!
Du kan trykke den totalt af i London! Du kan slippe svinet løs i London!
Du kan lade håret hænge i London! Du kan gå i det vildeste tøj i London!
Du slipper totalt for janteloven i London!
Du kan skeje apokalyptisk ultimativt ud i London!
Alt kan ske i London!
Du skal bare komme til London!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar