søndag den 27. februar 2011

Uden titel

Du sætter dig ned
du hører hvad jeg siger
du hører efter
du kommer ind
du sætter dig ned
du hører hvad jeg siger
du hører efter

Lytter
muligvis lytter
som kun den gør
som har øren

Jeg kan trygt gå ned
helt ned
jeg kan gå helt helt ned
for jeg er alene
og alene er det
i orden
at lede efter
bobler fra dybet
summende blod
nyligt arrangerede
parametre
& hurtigt efter
hinanden
følgende erkendelser

Du rejser dig op
& går ud
verden visner
som en blomst
når du går
og forlader stedet

Med langt mere
end forventet

2 kommentarer:

  1. Jeg ved simpelthen ikke lige hvad jeg skal sige. Men det jeg ikke kan sige, og som jeg ikke ved hvad er, det er noget meget, meget godt!

    SvarSlet
  2. Tror jeg har det på samme måde, Louise K som i Kanonisk :-D

    SvarSlet