søndag den 9. januar 2011

Er du vred nok nu?

Jeg har ikke altid ret
men jeg ved hvad jeg taler om
Jeg må fortælle det, skat
det vil afholde mig fra at flyde omkring
det sker altid om tirsdagen
når vi er så pisse langt ude
blodige og kolde
og jeg er totalt udvasket
han kastede den første sten
jeg smed den næste lige bagefter

Er du vred nok nu, er du vred nok nu
til at skubbe mig væk?
Er du vred nok nu
til at bede mig skride?

Jeg er ikke altid god
selvom du altid er så skide flink
jeg er ikke altid ond
og du hyler ikke altid op
og smider med ting
men jeg ved du kan hjælpe mig
og måske endda tilgive mig
for at jeg pandede dig en
før du selv falder død om på gulvet

Er du vred nok nu, er du vred nok nu
til at gi mig igen?
er du vred nok nu
til at bede mig skride?
Tak til C. Funch for tekstlig inspiration

Ingen kommentarer:

Send en kommentar