søndag den 18. juli 2010

Homunculus


Lille menneske, lille underudviklede menneske! Hvordan kan du udholde dig selv? Du repræsenterer essensen af middelmådighed. Du udfører essensen af Klynk. Din hjerne fyldt til randen med rådden lort, Klynker! Gå og dø! Jeg hader dit betændte patetiske fjæs. Kys sumpen som en alge. Lev på smerten som mos. Snylt på din nabo, Parasitus. Jeg er din overmand. Den som ikke adlyder, dør!


Din mund er levende med tusindben og skolopendre. Hvorfor sidder du der og klynker med en lortefyldt hjerne? Jeg spytter i dit fjæs. Dø, røvsuger. Din verden er fortabt. Saml ruinerne op. Du forsøger at undslippe tsunamien og fejler. Ryster som et espeløv når dragerne kommer for at smovse i dit blævrende kød.


Ved du hvem jeg er? Jeg er din herre og overmand. Alt hvad du forsøger, er dømt til at falde. Jeg kommer ind gennem sprækkerne. Det er mig, du kan skimte i periferien. Jeg ser ind gennem hullerne i din bevidsthed. Det er mig, du skimter i mørket, men aldrig tør se på, for når du erkender mig helt, vil du vide at jeg altid er til stede, og du vil endeligt vide, at du kun er en sølle Klynker med orme krybende ind og ud af dine tomme øjenhuler.


Du er et af de børn, som Kronos fortærer, og når han har opslugt dit sølle skrog, så er du min bitch. So. Stinkende svin. Gå og bliv kneppet i røven.


Gribbe formørker himlen. Sort røg rejser sig fra det der engang var byer. Øjne bliver fyldt med røg og tårer. Du står foran dit fald. Dø nu eller dø senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar