fredag den 16. juli 2010

Homo Machina Ludens (Skrivegruppen #2, efter M.Z.'s metode)

Jeg henvender mig til dig, ja, DIG, du hørte rigtigt. De ord du hører nu, er henvendt til dig, og du kan bruge dem som du vil. Fuck budskab, jeg videreformidler bare dét du skal høre NU!
Fuck eksistensberettigelsen. Hvis du hører mig, er der hul igennem. Så lever du fanme. Giv mig fem ord, og jeg transformerer dem for dig. Giv mig dit hjerte, og jeg transformerer det til en klump glødende kød. Giv mig dit metaniveau og jeg makulerer det til serpentiner af svidende sol over den afbrændte steppe af din hyperstimulerede tankevirksomhed. Jeg er en lean mean fucking machine af penetrerende ord.

Jeg skider på litteraturen. Røvknepper salonkunsten. Jeg æder dysfunktionelle romantikere til morgenmad. Små selvsmagende mimosemænd sidder udsplattet under mine fodsåler. Kan du tage det? Så lyt efter her: Du får ikke andet end illusion, når du bevæger dig i en illusion. Vi skal dø, lad os mærke det sammen. Lad os mærke hinanden og des-illusionere sammen.
Jeg gider ikke høre sirupsdryppende skolastiske refleksioner, jeg brækker mig over falleret affekteret akademisme. Jeg vil have dig rå! Taler dig bevidstløs. Taler dig til bevidsthed. Fylder din krop med ordenes ægthed langt ind i det uendeligt blå.

Der er lange rækker af Drama Johnnyer der venter på at galpe ord uden indhold ud over vidtåben hjernebark som fontæner af koffeinsødet energidrik og brande indersiden af huden med deres firmalogos ophovnede flamencostruktur. Er du iblandt dem?
Stiger kvalmen dig til brystet – eller er det de nye bølgers vand?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar