fredag den 9. maj 2014

Hej skønne læsere



Hvis I kigger forbi engang imellem, så bemærker I måske, at der ikke er den helt store kontinuitet, men at indlæggene falder sådan lidt tilfældigt. Det håber jeg, at I kan tilgive. Jeg arbejder pt. lidt med at finde nogle ting frem fra skufferne og pudser dem lidt af, så de tåler dagens lys, og publicerer dem her, både fordi min blog fungerer som en ekstern harddisk, og fordi jeg - når jeg har smidt tingene ud i det åbne - føler mig mere forpligtet til at gøre dem endnu bedre. Så det er sådan en slags pædagogisk legeplads til mig selv.

Herunder har jeg publiceret en ældre digtsamling som jeg genlæste for første gang forleden og fik lyst til at gennemskrive og nu overvejer det videre forløb. Og det samme med digtet "Q & R" som også er et work in progress...

Derudover kan jeg med glæde meddele at jeg udgiver novellesamlingen "Mod solnedgangen" til efteråret på Det Poetiske Bureaus Forlag i dette efterår. Meget mere herom senere!

Jeg håber at I læser med, og ikke mindst at I har lyst til at lægge en kommentar i kommentarfeltet. Det er jeres deltagelse, som jeg lever af - det er sgu den største fortjeneste, som man har i denne branche, hvor man får rigtig meget "nej" og hvor opmærksomhed er noget af det mest vidunderlige...

1 kommentar:

  1. Min favorit:


    skønhed




    skønheden

    er så stor

    den tænder

    for dødsdriften

    den er uendelig

    umulig at rumme

    indenfor

    legemets

    spændvidde




    den er overvældende

    kalder på

    længsel

    efter opløsning

    så der ikke findes

    afgrænsning

    mellem skønheden

    og legemet

    SvarSlet