mandag den 15. november 2010

Kirsten, den so

Kirsten er en so. Vi taler om Kirsten! Kirsten er en hyklerisk, røvslikkende, bagstræberisk, starfuckende, medløbende, eftersnakkende stikkerso, og ikke nok med det, hun er også dum. Så er det sagt. Kirsten er en røv med ører.

Kirsten spildte mit liv. Jeg var et øjeblik uopmærksom nok til at lade hende gøre det. Jeg fortæller dig dette, for at hun ikke også skal spilde dit. Vær årvågen. Vær beredt. Kirsten er derude. Men mit had brænder så rent og klart, at jeg vil lade det lyse for dig.

Jeg vil selv blive genstand for frådende massers foragt for at udbrede denne sandhed, men jeg er uden frygt. Jeg har stået foran afgrunden. Jeg er vendt tilbage fra De Dødes Rige, hvor jeg kæmpede med Kirsten ned gennem århundrederne. Derfor står jeg her i dag med denne Sandhed, som jeg bringer dig her og nu, og som vil lade dig forstå fuldt ud, hvem Kirsten er, og hvordan hun virker i dit liv.

For når jeg siger C.W. Obels Plads (10. oktober 1985, støvregn), så er der jo ikke nogen tvivl om, hvad jeg hentyder til - vel?

1 kommentar: