fredag den 24. maj 2013

Vi er unge og smukke (og sætter ild til hele verden)

Giv mig lige et øjeblik
jeg skal lige have styr på det
de andre er ude og blive højere
end Vor Frelser Kirkes tårn
jeg har prøvet at glemme det
der er huller i mine undskyldninger
min nullergøj venter i baren
der er et fjols der har taget min stol
og spør om et ar jeg gav dig
for måneder siden og du prøver at glemme
men hvis du har lyst til at splatte ud
så vil jeg gerne slæbe dig hjem

i nat
fordi vi er unge
og smukke
og sætter ild til verden
og vi kan brænde mere igennem
end solen

Jeg ved godt jeg ikke er
alt det dér
men jeg tror
jeg tror vi kan finde
nye måder at gå i stykker på
og vennerne er tilbage
så totalt mega overfalds kram
og løft glassene

fordi vi er unge i nat
og sætter ild til hele verden
og vi sætter mere ild til verden
end solen

verden er på min side
og englene synger for vildt
så når baren lukker
og du har lyst til at splatte ud
så vil jeg gerne
slæbe dig hjem

(Frit efter Fun.: We are young)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar