onsdag den 11. januar 2012

Hyldest til G via Kingo

Hvad laver du, Kingo?
Jeg spiller den af, kan du nok se.
Jamen hvorfor, Kingo?
Jeg har lige skrevet en salme.
Jamen, Kingo, hvorfor skal du så spille den af?
Fordi det tænder mig.
Jamen, hvorfor tænder det dig, Kingo?
Fordi salmer er et turn-on.
Jamen, Kingo, hvorfor er det et turn-on at skrive salmer?
Fordi det bringer mig i kontakt med Gud
Er det et turn-on at være i kontakt med Gud
Øh – ja!
4real?
4real.
Jamen, Kingo..
Jamen, HVAD?
Mener du det?
Om jeg mener det?
Ja…
Mener hvad?
At det tænder dig at skrive salmer?
Om det tænder mig at skrive salmer?
Ja?
Okay, så.
Okay?
Ja, okay!
Okay, hvad?
Ja, for helvede. Det, der virkelig tænder mig, det er Søren
G.! Ja, så har jeg sagt det! Er der mere, du vil vide?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar