onsdag den 21. juni 2017

Nye tider, nye sider!



Den 19. maj vendte jeg hjem fra Frankrig med et yogalærercertifikat i hånden. Jeg er allerede så småt gået i gang med at undervise. Til efteråret kommer der til at ske meget, meget mere på undervisningsfronten.

Derfor er jeg ved at opbygge en ny hjemmeside. Den kommer til at samle mit forfatterskab og aktiviteter på den front og mit virke som yogalærer. Jeg er i fuld gang med arbejdet på den, men det tager lidt tid endnu, før den er færdig.

I mellemtiden vil jeg her på bloggen give et par smagsprøver på, hvad dens bloposts kommer til at handle om. Der vil f.eks. være en del om yoga og den spirituelle verden set fra mit synspunkt, og der vil komme til at være lidt om min nye bog, ”Dronningen af Alkohol” som udkommer til september.

Du må meget gerne komme med kommentarer og ønsker om emner, du har lyst til at vide mere om indenfor meditation, yoga og spiritualitet. Eller i forbindelse med bogudgivelsen.

Jeg glæder mig utrolig meget til mit nye liv som yogaunderviser og til min nye bog udkommer. Og jeg håber at jeg får endnu mere travlt end jeg har nu!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar